Meteen naar de inhoud
Home » Informatie

Informatie

Verzendkosten

Onze producten worden in speciaal daarvoor bestemde dozen verpakt en verzonden. Voor het verzenden in Nederland berekenen we € 6,75. Bij een deluxe variant (2 flessen, waarvan 1 fles wijn) zal de ontvanger moeten bewijzen dat hij of zij 18 jaar of ouder is.

Snel

Bijna alle producten liggen op voorraad in ons geoptimaliseerde magazijn. Daardoor kunnen wij snel leveren. Bestel je voor 16.00 uur dan word je bestelling nog dezelfde dag verpakt en verzonden. Je bestelling wordt dan binnen 2 dagen bij je bezorgd. Mocht je het product bij ons willen afhalen in Zwolle, doe ons een berichtje via het contactformulier met voorstel en we kunnen gezamenlijk een afspraak inplannen.

Vriendelijk serviceteam

Kom je er toch niet uit? Neem dan contact op met de vakmensen van ons serviceteam via het contactformulier. Zij helpen je graag verder met het vinden van de juiste oplossing. Heb je na ontvangst van je bestelling vragen, dan staat ons team ook voor je klaar met een helder antwoord.

Bestellen en betalen

Bestellen en betalen is eenvoudig. Je voert je naam, adres en e-mailadres in en betaalt met de door jou gekozen online betaalmethode. Kies je voor iDeal, dan betaal je via de online omgeving van je eigen bank. Vertrouwd en veilig! Heb je een bedrijf en ben je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, dan kun je bij ons voor elke bestelling een overzichtelijke btw-factuur voor je boekhouding ontvangen.

Retour zenden

Toch verkeerde product besteld? Geen probleem! Wij hebben een ruime en duidelijke retourregeling. Je hebt bij ons tot 14 dagen de tijd om de overeenkomst te herroepen. Nadat wij het product retour ontvangen hebben, ontvang je naar keus een vervangend product, een tegoed of het betaalde bedrag retour. Hierbij mag de verzegeling van het product niet verbroken zijn en ontbreken om het retourrecht te behouden.

Wie betaalt de verzendkosten?

Ben je niet tevreden over het product of heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Dan zijn de kosten van verzending voor jouw rekening.

Wanneer je een product bij ons hebt besteld op basis van onjuiste informatie op onze website of heb je het verkeerde of een defect product ontvangen? Dan vergoeden wij de kosten van de retourzending. Als je als consument gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@zwol-lef.nl en daarbij een foto als bewijs toevoegen (als gevolge van bijvoorbeeld schade). In alle gevallen mag je de verzegeling van het product niet verbreken om het retourrecht te behouden.

Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we onze uiterste best zullen doen om deze bestelling nog te kunnen aanpassen.

Garantie

Natuurlijk heb je net als bij een fysieke winkel ook bij ons de in de EU geldende garantie op elk product dat je koopt. Product stuk? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder. Is het product dat je ontvangt kapot of verkeerd geleverd, dan betalen wij ook de retourkosten.

Klachten

Klachten willen wij voorkomen. Bent u ontevreden, dan neemt u rechtstreeks contact op met Zwol-lef. Komt u er samen niet uit, stuurt u dan een mail met de melding van uw klacht en een korte toelichting. Ik hoop natuurlijk van niet maar; maar het kan altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling of dat er iets mis is gegaan met bezorgen. Neem daarom vooral contact op via klantenservice via het contactformulier dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing. Zwol-lef is verplicht om binnen veertien dagen na het melden van uw klacht telefonisch óf in persoon namens het bedrijf contact op te nemen.

Maakt u gebruik van negatieve uitlatingen, het melden van klachten en andere lasterlijke taal via sociale media, dan vervallen al uw aanspraken.

Europese privacy regel- en wetgeving (AVG wet) 

Indien u een contactformulier invult dan worden de door u ingevoerde gegevens alleen gebruikt voor het beantwoorden van uw vraag. Deze gegevens zijn noodzakelijk om uw vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden. Na beantwoording worden uw gegevens verwijderd tenzij er verplichtingen voortvloeien uit het gegeven antwoord.

Tijdens het bezoek aan onze website zullen persoonlijk gegevens, in welke vorm dan ook alleen worden verzameld, opgeslagen en/of verwerkt welke nodig zijn voor de betaling en de afhandeling hiervan.

Geen 18, geen alcohol.